پیشگیری از کرونا با ژل رویال؛ آیا می توان در مورد درمان کرونا نظر قطعی داد؟

 

 پیشگیری از کرونا با ژل رویال؛ آیا می توان در مورد درمان کرونا نظر قطعی داد؟  کروناویروس یک اتفاق گذرا است؛ اما آنچه می تواند از این بیماری برای ما به یادگار بماند، اهمیت حفظ قوای سیستم ایمنی بدن است. ژل رویال در این زمینه می تواند به شما کمک کرده و نه تنها برای پیشگیری و درمان کرونا بلکه برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار گیرد.


کروناویروس همه مردم دنیا را شگفت زده کرده است! اینکه چطور یک ویروس میکروسکوپی می تواند تا این حد بر روی مردم جهان، رویدادها، روابط سیاسی و اجتماعی، مناسبات مذهبی و... اثرگذار باشد، برای همه مردم دنیا تعجب برانگیز است. با توجه به اینکه درمان کرونا هنوز به طور قطع مشخص نشده است، علاوه بر تعجب، حس ترس از کرونا نیز در بین برخی از افراد وجود دارد. به همین علت است که همه به فکر پیشگیری از کرونا هستند که به نظر می رسد یکی از بهترین روش های پیشگیری از کرونا استفاده از ژل رویال باشد.
اگر شما هم به دنبال راهکارهای عملی برای پیشگیری از کرونا هستید، به نظر می رسد که یکی از بهترین روش ها، پناه بردن به مواد طبیعی است. تاکنون برخی از مواد طبیعی مثل بره موم و همچنین ترکیب عسل و سیاهدانه را به عنوان راهکارهایی برای پیشگیری از کرونا مطرح کرده ایم. در این مطلب نیز به یکی از تولیدات دیگر زنبورعسل که می تواند برای پیشگیری از کرونا مفید باشد می پردازیم. در انتهای مطلب نیز به صورت مختصر به درمان کرونا با ژل رویال و اینکه آیا می توان در این زمینه ادعایی داشت یا خیر، سخن خواهیم گفت.

چرا ژل رویال برای پیشگیری از کرونا مفید است؟
همیشه گفته شده که پیشگیری بهتر از درمان است. با این حال برای بیماری همچون کروناویروس، این جمله اهمیت بیشتری دارد. کروناویروس هیچ راهکار درمانی اثبات شده ای نداشته و به همین علت، به جای اینکه به فکر درمان کرونا باشید، باید تلاش کنید تا به آن مبتلا نشوید. علت اینکه بسیاری از شهرها در حال قرنطینه شدن برای جلوگیری از شیوع بیمار کرونا است نیز همین موضوع است.
ژل رویال می تواند به عنوان یک ماده موثر برای پیشگیری از کرونا مورد استفاده قرار گیرد. البته طبیعی است که برای این ادعا هیچ مبنای علمی وجود نداشته باشد. ویروس کرونا یک ویروس ناشناخته است که برای تحقیق بر روی آن حداقل به چند ماه زمان نیاز است. در نتیجه انتظار نداشته باشید که اثرات ژل رویال برای پیشگیری از کرونا را به صورت علمی در اختیارتان قرار دهیم. با این حال به دلیل خواص ژل رویال، حدس متخصصان برای کاربرد ژل رویال برای پیشگیری از کرونا افزایش پیدا کرده است.
تحقیقات و بررسی ها در همین مدت کوتاه نشان داده که اکثر مبتلایان به کرونا و به ویژه اکثر افرادی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند، سیستم ایمنی بدنشان ضعیف بوده است. علت این موضوع ممکن است به دلیل استرس زیاد باشد. همچنین وجود بیماری های مختلف زمینه ای در بدن فرد، سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند. در نتیجه می توان گفت که با افزایش سطح ایمنی بدن، احتمال مبتلا شدن به کرونا ویروس کمتر خواهد شد.
دلیل اصلی که ادعا می شود ژل رویال برای درمان کرونا موثر است نیز همین موضوع است. ژل رویال یک تقویت کننده اساسی سیستم ایمنی بدن است. شما با مصرف مداوم و منظم ژل رویال می توانید سطح ایمنی بدن خود را افزایش داده و ضعف احتمالی ایجاد شده را برطرف کنید. البته این تنها زمانی امکان پذیر است که از ژل رویال به صورت کاملا هوشمندانه استفاده کنید.
ژل رویال کمک دیگری نیز به پیشگیری از کرونا می کند. حتی یکی از دلایلی که گفته می شود در آینده ژل رویال در داروی درمان کرونا نیز ممکن است نقش داشته باشد، همین ویژگی ژل رویال است که می تواند به صورت عمومی به درمان بیماری ها زمینه ای پیدا و پنهان در بدن شما کمک کند. اگر بیماری های زمینه ای شما بهبود پیدا کنند، احتمال بروز کرونا در بدن شما نیز کمتر خواهد شد. البته ممکن است کرونا هم بگیرید اما خیلی زود با مراقبت های ویژه حتی در خانه درمان شوید.

آیا ادعای درمان کرونا با ژل رویال صحیح است؟
ما هم قبول داریم که این ادعای بزرگی است که بخواهیم بدون هیچ مدرکی در مورد درمان کرونا با ژل رویال صحبت کنیم. در واقع نمی توان به طور قطع در مورد درمان کرونا با ژل روال صحبت کرد اما به هر حال به بهبود علائم فرد مبتلا یا جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک می کند.
به همین علت ما در مجله عسلنا، بدون اینکه در مورد درمان کرونا با ژل رویال ادعایی داشته باشیم، به بیماران مبتلا به این بیماری توصیه می کنیم در کنار تمام توصیه های پزشکی به ویژه رعایت بهداشت و مصرف داروهای مختلف تجویز شده توسط پزشکان، ژل رویال را هم در نظر داشته باشند. البته ممکن است برای برخی افراد ژل رویال کاملا مضر باشد و برای فردی دیگر مفید. در نتیجه در چنین شرایطی باید از مصرف خودسرانه ژل رویال اجتناب کنید.

چه نوع ژل رویال برای پیشگیری و درمان کرونا مفید است؟
به طور کلی فرقی در بین ژل رویال های مختلف وجود ندارد. از ژل رویال خام گرفته تا پودر ژل رویال، اگر به خوب نگهداری و فراوری شده باشند، خواص لازم را برای فرد به همراه خواهند داشت. با این حال توصیه می کنیم اگر شرایط نگهداری ژل رویال زیر دمای صفر درجه را ندارید، ژل رویال خام نخرید!
می توانید از محصولاتی مثل عسل ژل رویال یا پودر و کپسول ژل رویال استفاده کنید. این محصولات بدون کاهش خواص این ماده، به شما کمک می کنند تا در نگهداری این ماده و حفظ خواص آن دلهره نداشته باشید. احتمالا مصرف منظم روزانه یا یک روز در میان ژل رویال می تواند به شما برا تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از کرونا کمک کند. با این حال در این زمینه با پزشک یا طبیب طب سنتی مشورت کرده و دوز مصرف و نوع ژل رویال را با او هماهنگ کنید.

کروناویروس یک اتفاق گذرا است؛ اما آنچه می تواند از این بیماری برای ما به یادگار بماند، اهمیت حفظ قوای سیستم ایمنی بدن است. ژل رویال در این زمینه می تواند به شما کمک کرده و نه تنها برای پیشگیری و درمان کرونا بلکه برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار گیرد.